Obserwatorzy

15.12.2013

Książki

Obiecałam post na temat ksiązek jakie dostałam ostatnio od męża:*

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Zacznę jednak od zupełnie innej książki, właściwie to nawet książek 
dla dzieci, wiele z nas ma dzieci ale niestety nie wiele osób zna wszystkie książki 
Astrid Lindgren
najbardziej znane to "Dzieci z Bullerbyn" ,"Pippi Pończoszanka"
ja chciałam polecić szczególnie dla dziewczynek "Madikę z Czerwcowego Wzgórza" jest to seria trzech książek i dla chłlopców "Emil ze Smalandii"  bardzo smieszne i zabawne.
Czytałam ją córce jak miała około 4 lat , potem ostatnią część czytała już sama będąc w 3 klasie podstawówki . Do dziś pamięta teksty i scenki z książki . 
Ostatnio kupiłam ją córce mojej siostrzenicy i mam nadzieje że tak jak nam jej także bardzo się spodoba .
Naprawdę polecam książki Astrid Lindgren i to nie te najbardziej znane , ale właśnie Madikę , Emila ( przy czytaniu tych dwóch ksiązek trzeba uważać bo można płakać ze śmiechu) to dla młodszych dzieci . Najpiękniejszą w/g moich dzieci są "Bracia Lwie serce", książek jest bardzo dużo i każdy znajdzie jakąś ulubioną i wcale nie zaczy że trzeba zacząć od "Dzieci z Bullerbyn" :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Teraz do rzeczy :) jak już wspominałam książki o szydełkowaniu 
dwie z nich w PDF i dwie tradycyjne papierowe .

W PDF-ie bo akurat nie było tradycyjnych 


oczywiście są w wersji angielskiej 
mozna sprawdzić zawartość tu i tu są super i napewno coś z nich zrobię, niedługo wyjdzie 3 część ksiąki :)

Klasyczne książki to


cudowne zabawki wszystkie ruszają kończynami ;) 
zawartość tu
z tej książeczki już mam coś zrobione, ale pokaże później ;)




cudne lalki i wszystko dla lalek 

Pięknie wydane i cudowne książki 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kupiłam też ostatnio taką oto książkę w polskiej księgarni nie szydełko a druty, 
bardzo fajna szczególnie dla początkujących, ja już mam spore doświadczenie w dzierganiu na drutach , ale jest sporo ciekawostek i prostych rzeczy do zrobienia.




3 komentarze:

  1. Bardzo fajne książki z amigurumi :) Mam obie Zoomigurumi i choć zrobiłam zaledwie kilka (wolę wymyślać swoje projekty) to są fantastyczne i dzięki nim można nauczyć się chociażby nowych szydełkowych kształtów :)
    Pozostałych nie znam, ale wyglądają bardzo interesująco!
    Z niecierpliwością czekam na efekty pracy :) Ciekawe co pójdzie na pierwszy rzut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne książki:)Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie trzeba umieć czytać wzory...
    Czekam na efekty pracy, bo sama nie umiem korzystać ze wzorów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)